Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Friday, July 23, 2010

ment0 menteE...

en adreen......
lect physic....
n mrupakn ment0 dak2x klas aku...
stelah agk lme mnyepikn drinye...
akhirnye en ad nih pn muncul gak t0k m'jd bpak kami...
m'jd se0rng yg lbey pmurah...
ngeeee....... =D
snggup b'abis ber-rat2x t0k menteE 2x nye...
wah2.....agk t'haru d stu...!!!
bes2x....!!!

en ad nih blnje la menteE dye g maen b0ling smlm..
gumbira la ckit atie aku nih...
tmbah2x lak aku agk hndal maen pd arie tuh...
hahaha...
*k0yo la muh nih deana...ahakzz...!!

team aku nih da xla ck0p team member...
aku n mmbr aku nih t'pkse la men t0k 2 nme...
share2x maen la...
tenat la aku kl0w aku blasah maen s0rng2x...

xtually nih la pngalaman pertama aku b'sme classmate aku smenjak aku ms0k dip nih...
haha...agak kcian kt aku nih...

k0nklusinye~~~~~~~~~!!
sgt hapening shingge ley lpekn sgale2xnye...
team mmbr aku pn best2x...


*kt sni la kte0wg maen b0ling smlm...
wlaupn mntenence dye xbes...
tp aku ttp b'puas atie...
gumbirs sgt4x..!!

*agak brat k0t bola aku pgg nih...12 kg...
glew bt0l..xpnah2x aku maen b0ling gne b0la s'brat nih...
bengkak k0t ibu jari aku nih~~~~~~!!!
tp xpe...s0nok3x... =D


*nih la gr0up kte0wg...
dr kiri bg nme...
jaja,me, pr0f r0y n kak yana( aku nye gr0up mmbr ), ijah, fara n miss ziza....
sb0k jew an die0wg nih...
anyway k0rng nih bes sgt3x...
=D


0 comments:

Post a Comment