Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Monday, August 23, 2010

patah atie






haha...
aku ble tyme prasaan mnguasai jiwa...
ske dega lgu nih...
lbeh3x ag tyme t'ngat kt si dia...
x dpt khaba brite di si dia...
mayb dye bz kut..
aku ley trime alasan tuh wlaupn kdng3x aku k0npius...
haiiishh...xbaek syak wasangka la deana...
pape pn aku redha jew..
kl0w de jd0h 2 x kmane...
lari la s'ja0h ujung dnia pn...
si dia kn jmpe jgak kamo...

ALLAH....
da mnentukan jd0h msing3x...
n si dia jgak la yg t'baek t0k kamo...
blaja lah t0k mmahami si dia...
insyaALLAH... si dia la yg d bes tok kamo..

blaja lah t0k mmahani prasaan si dia,
blaja lah t0k mmahmi keadaan si dia,
blaja lah t0k mnyelami atie si dia,
blaja lah sgale3x nye dmi si dia...

cnta xkn dtg kl0w x m'beri,
p'cye lah pd cnte si dia...
insaALLAH...si dia adalah jd0h kamo..

k0ndisi : psrah n trime jew pe yg b'lku antra si dia n aku...
<3>

0 comments:

Post a Comment