Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Sunday, January 23, 2011

k'tdakmampuan..




slm feles~~~!!

aku ngat an driku kuat utk hdapinye...
tp snanye aku xmmpu t0k hdapinye...

aku ngat an driku tbah...
tp rpe4xnye aku x s'tbah yg aku pk an...

aku ngat an dri bley b'sbr...
tp t'nyate driku lemah t0k b'sbr...

aku ngat an aku mmpu utk x mmikirkannye...
tp aku t'lalu mmikirkan an nye...

aku ngat aku ley kwal emosi nie..
tp t'bkti emosi m'awal dri aku sndri...

aku ngat aku b'jye utk x m'luahkn pe3x...
tp snanye nye p'wtakan n ekpresi mke aku xmmpu utk mnyembunyikan nye...

aku ngat aku ley m'ngawal keadaan...
tp t'nyata n t'bkti keadaan yg mngawal id0p aku skrng..

aku sngke an aku bley hdapinye ngan atie yg tnang ag t'bke..
tp t'nyate aku t'slap p'htungan n penilaian...
atieku xla s'cekal pew yg aku pk n rsenye snanye..~~






0 comments:

Post a Comment