Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Wednesday, February 16, 2011

cinta hemophilia part 1



perkenalan yang singkat antara damia dan adam telah membibitkan bunga bunga cinta di antara mereka..
dari niat untuk menjadi kawan rapat akhirnya telah bertuka menjadi sepasang kekasih yg sweet sweet gitu..haha.. :)

salam ingatan dan perkenalan di hulur kan ketika terserempak di lorong bangunan sekolah...
adam : " damia...ko ngat ta ag kt faris?? "
damia :" eyh..faris mne nih? dak yg pkai spek mata klas aku kew? "
adam : " ta la...faris yg stu skola ngan kte tyme skola rendah tue la"
damia : " owh..ngat ngat...phu chu kang an? "
pas tue adam dan damia pun ketawa terbahak bahak...

pada keesokan hari nya, wey damia ko taw ta de dak baru taw..dak arab ag..
oiitt..ko nih ain..pntang de budak baru ko na usha usha an..smart ta?? hee..
ko pn sme la damia..kate aku lak.. :)

wey damia..jum la kte g usha usha result budak tuh...
tgk gempak ta..haha..
wey...nie ke name dye??asal plik sgt sgt kot..
ta penah dega pn aku...ko nih..tuh la keunikan dye..
hee.. :) angau da mmbr aku nih.. ta pe ta pe nnt ko try la ngorat dye ek..
haha..ta na aku..aku bkn nye ske kt dye pn la wey..
ske tgk dye jew..sweet sgt an..
(^_^)

spm pn semakin menghampiri..sume pelajar bertungkus lumus mnyiap an dri mereka untuk menghadapi exam yg sgt bermakna dalam hidup dieowg...pihak sekolah pn buat mcm mcm pr0gram tok student student dye..bengkel bahasa melayu lah, easy math lah,perkampungan ilmu la n mcm mcm la..klow pk an mmg sgt pnat na join sume program program tuh..

bengkel bahasa malayu...
e'eyh..damia tego adam...dengan macho nye adam pn dduk sbelah damia tyme dlm bus..
spanjang perjalanan ke universiti malaya..dengan rancak nye adam bercerita itu dan ini pada damia...tidak di sangka sangka rpenye adam salah stu budak sekolah rendah ngan mia dlue...
cne la aku ta prasan nih? wat segan jew kot! "rugut damia dalam hati...
stelah tamat bengkel tue...dalam perjalan pulang ke rumah..adam dan damia saling bertuka tuka nombor tepon..

*apakah yg terjadi ngan perhubungan dieowg??
nnti an~~~~*
kena stdy programming lak nih..bsok exam...hukhukhuk..ntah pape ntah...
plik tbe tbe kne blaja coding la bgai la..
(>.<)








0 comments:

Post a Comment