Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Thursday, February 10, 2011

kisaah pilu..




haih....ta abes abes ag episod sdey id0p aku nih an.. (>.<)
aku pn ta taw ble episod nih akann berlalu...

shhhhh...tolong pegi jauh jauh~~~~~~~~

seyess aku da penatt sgt sggt...
da ta larat ag nk tanggung sume nih...
tolonng la ea...cepat cepat abes an episod pilu nih...
agaknye klow tadaah kesedihan(*air mata) akuu nih mau seluas stu lautan daa.. (T_T)
bile aku cite kt member member akuu pn..
konfem die0wg mesty nangis gak..
simpatii sggt kot dieowg kat aku nih..
sian sggt kat akuu..
hukhukhuk...

bila aku da rase bahagia,
k'dukaan mula menjelma,
mengapa kejam sangat dirinya,
membuat diriku terluka..

dulue puun de orang rampas cinta aku gak..
aku puun ta taw la nape org ske sggt na ambk cinta aku nih...
ta de rse secebis belas kasihan kew kat akuu nih... :(
kejam nye korngg an..
ta baek taw curi curi nih...
dosaa besa.. (T_T)

p/s: what comes around goes around..
(>.<)





align="right"
&CR;deana (>.<)

0 comments:

Post a Comment