Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Friday, December 30, 2011

31.12.2011











salamn reader :)


today 31 Disember 2011 , hari last untuk tahun ini ,
pejam celik pejam celik , buat itu dan ini , mcm mcm kite tempuhi dalam tempoh setahun nie rase mcm sekejap jew kann ? 
umur masing masing pun bertambah kann ?
so tue lahh putaran alam dan hidup yang sememang nye kite harus tempuhi sebelum menghadap ILLAHI ..


berbalik pada tarikh entry yang sebenarnya ,


dalam tempoh setahun nie mcm mcm telah aku lalui seperti : 
::hahha , siap na list ag kann::


~ perasaan
.
.
.
byk perasaan telah aku lalui suke , duka , beredam air mata , menyampah , di khianati , TERjatuh cinta , nerbas tahap dewa dewi n mcm mcm ag lahh (ta balik umah lahh aku klow na list sume perasaan aku nih) 
::tp mcm lahh tahun laen aku ta tempoh sume perasaan nie jew , adoi::


~ mengenali erti sahabat baek 
.
.
.
senanye ta mudah untuk menjadi SAHABAT BAEK untuk seseorang yang bergelar MANUSIA nie , kadang kadang kite mudah untuk menyuarakan "saya na jadi besfwend awak bolehh" ,"kite akan jadi sahabat sampai ble ble","kau lahh kawan aku dunia akhirat", "akuu akan rase sedih ble ko ta layan akuu, ko lahh yang paling memahami aku , so kawan baek aku" tp 
.
.

suara tue hanye semantara jew , benarlahh orang cakap ungkapan semudah abc tp ungkapan susah untuk menjadikan nye REALITI 


~ mission complete
.
.
.
my first mission is completely done , i'm DIPLOMA holder , ::walaupunbelumgradeag::
gembira sgt , ta abis na konvo , hee :P




~sampai sni jew lahh , ta taw dahh na merepek ape , oke babaii :)
tengs reader


::besok cukup setahun akuu berpisah ngan dye , semoga dye BAHAGIA selalu , insyaALLAH::


luahan dari lady luv kumbang




0 comments:

Post a Comment