Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Monday, February 27, 2012

kembali ke sekolah

salam bertemu kembali reader :)

sila nyanyi dengan girang nye oke reader~~

bangun pagi , 
gosok gigi ,
pegi sekolah hari hari ,
untuk bertemu kekasih hati ...

hahaha , untuk bertemu kekasih hati tue yang ta boleh bla sgt kann ? nie realiti atau fantasi ? khayalan atau kenyataan ?





#tepuk dada tanya lah diri masing masing oke wahai pelajar pelajar d luar sane#

tp memang ta d nafikan peratusan untuk berjumpe kekasih hati amat lah tinggi , kanak kanak zaman sekarang kann seperti zaman yang serba maju . kadang kadang tue dah terlebih lebih maju nye mengalahkan sape sape yang maju lahh , haiyakk~~

ble mak abah tanya , mula lah menjawab nye . " alah mak abah , laki simpolan simpolan tue adalah catalyst saya untuk blajar lebih rajin ag , kteorg selalu blaja sesama lahh "  =.=

#sigh#

catalyst lah sangat lahh , padahal ntah pape ntah .bercinta cintun jew lebih nye kann ?
almaklum lahh , na pegi berdating kat luar mak abah ta bagi , so berdating kat sekolah pun jadi lah jgak nye gayanye .

#lol#

nak blaja rajin rajin ta perlu lah alasan yang menggunung gunung ganang tue lahh , yang penting tue sekali niat  dalam hati korang tue . klow niat na berjaya , capai cita cita masa kecik kecik tue , sila lah blaja dengan gigih segigih gigih nye oke

sekian , noktah . !

back to scholl ?

adakah aku dah bersedia ,
bgn pagi pagi na pegi kelas ,
esaimen berlambak lambak kena setle kann ,
ta tdo mlm na siapkan esaimen ,
stdy sampai lewat mlm untuk kuiz , test , exam ...
kena pandai pandai manage duit dan dan dan ......

#hopefully , everything will run smoothly , insyaALLAH#

untuk blaja nie memerlukan kekuatan mental dan fizikal !

-> nota kaki : catalyst = speed up the reaction . dalam bahasa yang laen catalyst nie pemangkin lahh . dalam bahasa senang nak paham catalyst nie macam korang nye sebab sebab nak buat sesuatu tue dengan bersungguh sungguh lahh .

paham ta ? ta paham buat buat lah paham oke , smile :)

wish me luck reader
bye bye :)
















1 comments:

Zakaria's daughter said...

ehhh catalyst gittew.
dah macam chemist plak.
ahaks..

samat kembalikkk stress dengan asgment2 yaw sis ! :D

Post a Comment