Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Tuesday, June 7, 2011

mungkinkah ?


salam reader sume :)

dah berzaman kann saya ta update blog aku nih . al-maklum lahh bz la sgtt , hee ;p
bz ngan ape punn ta taw la kann ? * thinking * !

ble hati tgh berbunga bunga ta de la plak na teringat kat blog blog nie kann ? macam kacang lupakan kulit ta ? wuu ! kat sini lahh tempat melempiaskan sume kesedihan yang terbuku d dalam hati . klow lahh blog nih boleh berkata kata mungkin dye halau dah aku darri sini . huhu !

mungkinkah kau dan aku akan bersama ,
di dunia penuh kegembiraan berdua ,
berkongsi suka dan duka ,
menjalani hari hari dengan penuh galak tawa ..

mungkinkah kau dan aku akan bersama ,
berjanji sumpah penuh setia ,
bermadu kasih dengan penuh gembira ,
bersama selamanya sehingga ke syurga ..


awk~~~~ mungkinkah kite akan bersama ? tp macam ta mungkin jew kann ? wuu !
walau pape punn saya redha jew dengan ketentuan nya ..

sekian ~~~
T_T





0 comments:

Post a Comment