Blogger Backgrounds

awak ensem , awak cantik , jum kite tekan banyak banyak :)

Wednesday, June 8, 2011

perasaan !


salam reader sume :)

perasaan ? apa yang aku paham tentang perasaan nih ea ?
ntah lahh , kdang kdang punn aku sendiri konpius dengan perasaan aku sendiri , adoy !
mengapakah ini harus terjadi , HURT !

perasaan ? kdang kdang aku sendiri ta sedar blekah , bagaimanakah , mengapakah perasaan ini berlaku . mungkin ALLAH na uji aku . tgk aku kuat ta na hadapi dugaan macam nie . YA ALLAH , sebagai hambamu aku pasrah dengan semua ketentuan mu YA ALLAH . aku redha , walaupun dye ta menjadi milik aku untuk selame lamenya .

perasaan ? boleh ta jangan na emosi sgt . control u'rself plzz ! jgn na nmpak sgt yang ko tue lemah , tunjukkan yang ko sangat kuat walaupun hakikatnya ko bukan macam tue perasaan . boleh ta ? berpura pura sikit . kadang kadang itu kita kena pk tentang perasaan org laen walaupun akhirnya perasaan sendiri yang terluka . oke ta ? mesti bolehh punya kann ? chayok chayok wahai perasaan saya !



0 comments:

Post a Comment